מסמך, חתימה , עט

מדריך – תהליך הזמנת נסח טאבו

כמו רוב הדברים בחיים, עד שאנחנו יודעים איך לעשות אותם הם נראים מסובכים ובלתי אפשריים. עם זאת, ברגע שאנחנו קולטים איך לעשות אותם, הכל הופך לפשוט יותר.

כל גם הוצאה של נסח טאבו מהמערכת המקוונת. על מנת שיהיה לכם קל יותר לבצע את הליך ההזמנה של נסח הטאבו, ריכזנו עבורכם את שורת הצעדים שיש לבצע:

שלב ראשון – בירור הגוש והחלקה

על מנת להפיק נסח טאבו מדויק של הנכס שאתם רוצים לבדוק, עליכם לברר מה הגוש והחלקה (וככל שמדובר על בית רב קומות, גם תת חלקה). אם אתם לא יודעים איך לאתר אותם, יש אתר אינטרנט אשר יודע להמיר את הכתובת לגוש וחלקה ואז מה שצריך זה רק כתובת מדויקת של האזור שצריך לבדוק.

שלב שני – כניסה לאתר של לשכת רישום המקרקעין

אחרי שיש בידנו את הגוש והחלקה שאנחנו רוצים לקבל עבורם נסח טאבו, אנחנו צריכים להיכנס לאתר הרלוונטי של לשכת רישום המקרקעין ולדאוג להוצאת הנסח הרלוונטי. יש קישור ישיר למקום שבו אנחנו צריכים להזין את הפרטים הרלוונטיים ולקבל את המסמך המדויק.

תיקיה, קלסר
הכל בלחיצת כפתור נכונה

שלב שלישי – תשלום עבור הנסח טאבו

אחרי שהזנו את הפרטים הרלוונטיים, אנחנו צריכים להזין את פרטי התשלום ולבצע אותו על מנת שנוכל לקבל לדואר האלקטרוני שלנו את הנסח טאבו בצורה המהירה ביותר. אנחנו ממליצים להזין את אמצעי התשלום של הלקוח שעתיד לשלם על העסקה משום שאם אתם אלו שמשלמים על הנסח קשה מאוד להתחקות אחר ההוצאה ואז לא יודעים לדרוש את התשלום שלה מהלקוח בזמן. עקרונית, זה לא סכום גבוה אבל כאשר מטפלים ביותר מלקוח אחד זה יוצר בעייתיות וחבל.

שלב רביעי – קבלת נסח הטאבו

אחרי שהזנתם את פרטי התשלום אתם אמורים לקבל תוך שניות אישור על התשלום ואז תוך כמה דקות תגיע אליכם לדואר האלקטרוני וקובץ נעול של נסח הטאבו. מדהים עד כמה התהליך הזה פשוט כאשר יודעים איך לבצע אותו. בגלל שמדובר על תהליך מקוון, הוא מאוד פשוט ומומלץ משום שהוא לא דורש שום עבודה מסובכת או התעסקות עם אנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *