חבילה , משלוח , קופסא

חבילות לחו"ל – להקפיד על כל הכללים למשלוח

חלק מתנאי משלוח של חבילות לחו"ל הוא להקפיד יחד עם העובד המקצועי במקום על כך שהחבילה שלכם תהיה ארוזה בצורה הנכונה ביותר

על כן חשוב מאד שכל חבילות לחו"ל שיעדן הוא מעבר לים, יגיעו בצורה הטובה ביותר ובמהירות לכל יעד שהוא. השירות המסור והמקצועי שואף לטפל במשלוח של חבילות לחו"ל שיכולות להיות מורכבות ללא שום עיכובים או תקלות, על כן יש לבדוק כי החבילה נארזה בצורה הקפדנית ביותר. למשל חבילות לחו"ל המכילות בעלי חיים שונים שניתן לשלוח אותם, כגון חרקים או דבורים, יש לארוז בחבילות מיוחדות המותאמות לכך, כדי שלא יהיו סכנות כלשהן של פציעות או עקיצות לעובדי הדואר המקבלים או עוסקים עם חבילות לחו"ל, או כדי שלא ייווצר כל נזק שעלול להיגרם לחבילות אחרות.

חשוב מאד לשים לב

חשוב מאד להקפיד לארוז בצורה הטובה ביותר חבילות המכילות מוצרים העלולים להתפזר בתכולה שלהן, כמו חבילות לחו"ל הכוללות מוצרי קפה או מוצרי קמח ומאפה, וכן לוודא שהמוצרים לא יחדרו בטעות לחבילות אחרות או יגרמו להן לנזק מסוים. לשם כך ישנן קופסאות מתכת לאריזה הנמצאות בתוך חבילות עץ עמידות וחזקות במיוחד.
אם אתם שולחים חבילות הכוללות ירקות או פירות, בייחוד כאלו שהם רכים מאד וטריים כמו תאנים, שזיפים או ענבים יש לארוז זאת בקופסאות מיוחדות המיועדות לכך והעשויות מפח אטום, כך תמנע כל נטיפה של מיץ מחוץ לחבילה או אל חבילות אחרות.

חבילה , משלוח דואר
חשוב את החבילות בצורה בטוחה ומהירה


יש לציין על גב האריזה, כי תכולת החבילה היא פירות ואין לשלוח חבילות מסוג זה בקופסאות קרטון סגורות. כך גם בחבילות שכוללות בתוכן נוזלים, יש לוודא שהנוזל לא יזלוג כלפי חוץ, וכן ייספג בכל מצב שהוא, והחבילה לשם כך צריכה לכלול גם חומרים סופגים בכמויות מספיקות וכן יש לציין עליה בהבלטה רבה כי היא מכילה נוזלים,  כאשר שולחים מכשירים חדים שונים המותרים למשלוח יש להגן על כל המקומות החדים בחפצים בכדי שעובדים לא יפצעו, ולא יהיה כל נזק לחבילות אחרות.
בנוסף יש לוודא כי בידי השולח כל אישורי המכס לשם העברת סחורה לארצות אחרות.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *