שעון , מחוגים, זמן רץ

צריכים להעביר חבילות למקומות שונים בארץ? רוצים את זה במהירות על? תנו לנו לעשות לכם סדר

שליחויות מהיום להיום – יש דבר כזה

שירות של שליחויות מהיום להיום הוא שירות שמציעות היום מספר חברות משלוח בארץ ובעולם. כל יום יוצאות ספינות, טיסות, משאיות וכו עם מטען מלא בסחורה. יש שליחויות שלא סובלות דיחוי, כאלה שחייבות לעבור בהקדם ליעד שלו. אם זה תרופה מיוחדת או טופס חשוב, לעיתים נמצא את עצמנו חסרי אונים כאשר אנחנו צריכים להעביר משהו והמרחק הגאוגרפי מגביל אותנו, או שבדיוק הרכב במוסך. במיוחד עבור המקרים האלו, חלק מחברות המשלוח פתחו שירות של שליחויות מהיום להיום.

מסמכים ומוצרים יגיעו ליעדם באותו היום

שליחויות מהיום להיום זה בעצם שירות אקספרס של העברת סחורה, זה יכול להיות חבילות עם מוצרים וזה יכול להיות גם טפסים שחייבים להגיע למקום מסוים עוד היום. הרבה מהפעמים שליחויות אלה יצאו בקטנועים על מנת להבטיח שכמה שיותר חבילות ימסרו לייעד בלי להתחשב בכמות הפקקים שיש בארצנו הקטנה.

דואר , דואר ישראל , צבי

לא חסרות סיבות בהן נשתמש במשלוח מהיום להיום

יש לא מעט מקרים בהם נצטרך ונרצה להשתמש בשירותי השליחויות מהיום להיום. תרופה לסבתא ששכחנו לחדש את המרשם עבורה, או מסמכים חשובים שצריכים להיות מטופלים היום. משרדים ממשלתיים עושים שימוש רב בשליחויות מהיום להיום כאשר הם צריכים להעביר מסמך דחוף למשרד שנמצא במרחק רב. אם אוזל מלאי של משהו דחוף במשרד ממשלתי, מיד יוציאו שליחות שתשלים את החסר, וזה כמובן חייב להתבצע היום. שימוש נוסף בשליחויות מהיום להיום קורה גם לעיתים בקופות חולים כאשר חיסונים שמובטחים ללקוחות נגמרים באופן מוקדם מהצפוי או כאשר לוקחים את בדיקות הדם שנלקחו אצל האחות בבוקר וצריכות להגיע היום למעבדה.

נוחות היא לא מילה גסה

כמובן שלעיתים, אנשים עושים שימוש בשירות של שליחויות מהיום להיום גם אם הסחורה לא דחופה באמת להיום. אם רכשנו מוצר מסוים ואנחנו לחוצים לקבל אותו, ייתכן שנסכים לשלם סכום סמלי נוסף, מעבר לסכום ששילמנו על המוצר רק כדי לקבל את המוצר היום. ניתן להבחין בתופעה הזו כאשר אנשים מזמינים טלפון סלולרי, בדיוק בשניה שהטלפון הסלולרי הנוכחי שלהם שבק חיים.

לסיכום, אם נתקלתם במצב שבו אתם חייבים להעביר או לקבל סחורה, זכרו שקיים שירות של שליחויות מהיום להיום בחלק מחברות המשלוח בארץ, וכמובן גם בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *