שירות משלוחים בארץ

שירות משלוחים בארץ – על העלויות והמחירים

כאשר מדובר בשילוח חבילה בפנים הארץ ובשימוש בשירות משלוחים בארץ, ניתן למנות שלושה גורמים עיקריים המשפיעים וקובעים את מחיר המשלוח.

הגורם הראשון, הוא כמובן המרחק שצריכה החבילה לעבור עד ליעד הסופי שלה. השני, הוא גורם הזמן, או ליתר דיוק – פרק הזמן שצריך לעבור עד שהחבילה תגיע ליעדה. והגורם השלישי הוא הגודל, או יותר נכון – המשקל של החבילה עצמה. למרות שלושת הגורמים הברורים הללו, לעיתים לא יהיה ניתן לקבוע מראש את מחיר השילוח, במיוחד כאשר מדובר בסוגי שילוח חריגים. להלן הצצה לכמה סוגי שילוח לא קונבנציונאליים:

שירות משלוחים בארץ מדלת לדלת

למרות היתרון הטכנולוגי העצום, עדיין אין תחליף לגורם האנושי בתהליך. מדובר בשילוח חבילות על ידי דוור או איש מקצוע אחר, אשר מגיע עד לדלת של בית היעד. אחריות מרבית הליך השילוח חלה על הגורם האנושי, מה שמהווה יתרון וחיסרון כאחד. הצורה היחידה בה הגורם הטכנולוגי נכנס לתהליך האנושי הוא על מנת לדווח ללקוח היכן החבילה נמצאת בתהליך – יצאה כבר מעיר המקור, בדרך ליעד, הגיעה ליעד. אמצעים נוספים בהם נוקטים חברות העוסקות בשירות משלוחים בארץ על מנת להבטיח את עצם הגעת המשלוח הם: הנפקת תעודת משלוח, מסירת החבילה כנגד חתימה וכדומה. גם כאן, המחיר נקבע לפי שילוש הגורמים הקבוע – מרחק, זמן וגודל. כאשר ניכר נתח גדול יותר לגורם הזמן, היות שמדובר בשילוח על ידי גורם אנושי.

שירות משלוחים בארץ לעסקים

חברות העוסקות בשירות משלוחים בארץ מציעות לרוב שירות ייחודי לעסקים. חבילות העוברות דרך שירות שליחויות לעסקים לרוב יהיו מסמכים וניירות החיוניים לעסק. בין שירותי המשלוחים העסקי הקיימים בארץ ניתן למנות דואר עסקי (העברה של שליחויות משפטיות, הזמנת מוצרי משרד, שירותים המיועדים ליצואנים, הפצת דואר עסקי, שירותי בלדרות מאובטחת ועוד רבים), שירותים פיננסיים ובנקאים, שירותי דיוור ישיר, הנפקת חותמות לאירועים עסקיים ועוד. גם בתחום זה, המחיר מגלם בתוכו יותר מפקטור של מרחק, זמן וגודל, כאשר לכל אחד מהשירותים שצוינו יש מחיר אחר כאשר ככל שחבילת השירותים תהיה מקיפה יותר – כ המחיר יהיה משתלם יותר.

שירות משלוחים בארץ מהיום למחר

לעיתים אנו זקוקים לשירות משלוחים מהיר, חברות מציעות שירות משלוחים בארץ מהיום למחר. המשמעות הינה שאנו מוסרים את המכתב או החבילה ותוך יום היא מגיעה ליעדה. שירות זה עוזר לנו מאוד במקרים דחופים או חשובים שהם אנו מעוניינים להעביר משלוח. במידה ואנו צריכים לשלוח קבלות כדי לקבל תשלום אנו נעדיף משלוח שיגיע כמה שיותר מהר, הרי עד שלא נעביר את החשבונית לא נוכל לקבל תשלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *