חברת שילוח בארץ

כיצד לבחור חברת שילוח בארץ

בניגוד למה שרבים חושבים, בחירת חברה מתוך המגוון הקיים של חברת שילוח בארץ זוהי החלטה משמעותית ויש לה השלכות רבות.

מהרגע בו אתם נותנים את החבילה למשלוח ועד שהיא מגיעה לנמען, האחריות כולה עוברת אל חברת השילוח. מספיק שחברת השילוח דרכה תבחרו לשלוח את החבילות לחו"ל איננה מקצועית ונאמנה דיו, והליך המשלוח ייתקל בבעיות רבות ושונות. אז כיצד ניתן לקחת החלטה מושכלת בבחירת חברה מתוך ההיצע הקיים של חברת שילוח בארץ?

סקר שוק

בדומה לכל בחירה מסחרית שתעשו בחייכם, גם בתחום המשלוחים, אין תחליף לסקר שוק מעמיק ואיכותי. בסקר שוק הכוונה היא לא רק למיפוי החברות הקיימות בגוגל, אלא להתעמקות בהמלצות וביקורות של גולשים על כל חברת שילוח בארץ. בחקירה שלכם, הקפידו לשים דגש מיוחד על עניין הנאמנות, שכן הוא הגורם החשוב ביותר לבחירת חברת שילוח. לבחור בחברת שילוח מסוימת זה אומר לקחת בחשבון את כל הכלול בכך ולדעת שהחברה שהנכם בוחרים בה אמורה להיות טובה ביותר מכל הבחינות אשר תעניק  לכם את המענה הנכון שהנכם מחפשים וכך תהיו בטוחים שהמכתב והמשלוח יגיע אל היעד המבוקש. לאחר שתמצאו את שלושת החברות שילוח שהכי נראות לכם מקצועיות ונאמנות, עברו לשלב הבא:

פגישת ייעוץ

עם נציגי החברות שעלו למקצה הגמר, קבעו פגישות ייעוץ. בפגישה, שאליה תגיעו עם ידע מקדים, ייפרסו בפניכם אופציות המשלוח לחו"ל. כל חברה וחברה מעמידה אופציות שונות וניתן לברר ולבדוק זאת טרם אשר בוחרים בחברה מסוימת.

האופציות שייפרסו בפניכם יעזרו לכם להבין את הנושא יותר לעומק ולבחור לא רק את החברה בה תרצו לבצע את המשלוח אלא גם לבחור את סוג המשלוח שתרצו. סוגי המשלוחים הקיימים אותן מציעה חברת שילוח בארץ הם: שילוח ימי – השילוח הנפוץ ביותר לחו"ל ומתבצע באמצעות ספינות, שילוח יבשתי – שילוח הנועד למשלוחים פנים ארציים ומועבר בעזרת משאיות או רכבים אחרים ושילוח אווירי – חבילות המועברות במטוסים, פחות נפוץ בארץ. בפגישת הייעוץ, כדאי גם לשאול את הנציג מספר שאלות שיעזרו לכם לאמוד על אמינותה ומקצועיותה של החברה כגון: האם החברה יודעת להתמודד עם רשויות הממשלה במדינות השונות כך שתדע להתמודד עם בעיות בירוקרטיות בלתי צפויות? האם החברה מקצועית בנושא העברת הסחורה עצמה, האם המשלוח מתבצע בצורה עדינה כלפי החבילות? מהו וותק העובדים בחברה, האם הם בעלי ניסיון? והחשוב מכל – האם יש לחברה תעודות ממכון התקנים הישראלי? לאחר התשובות שנציגי החברות יתנו, תדעו בוודאות באיזו חברה לבחור.

חברת שילוח בארץ אשר ידועות תחת שם ידוע ומפורסם אלו הם בוודאי חברות אשר ניתן לסמוך עליהם ולדעת שהמשלוח יגיע אל היעד המבוקש תוך זמן קצר וללא כל תקלות העלולות להיווצר בעת העברת המשלוח, ישנו פיקוח מלא המתקיים מרגע שליחת המשלוח ועד לרגע קבלתו ליעד השני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *