בלדרות בינלאומית

בלדרות בינלאומית- הדרך המהירה והבטוחה להעברת משלוחי אקספרס

רק עם חברה מנוסה המבצעת כדבר שבשגרה משלוחים בינלאומיים תוכלו לקבל או לשלוח כל סוג של דואר בין לאומי באופן המקצועי והמהיר ביותר.

משלוחים בינלאומיים הם משלוחים שיש לבצע עם כל השירותים הנלווים תחת קורת גג אחת, ולהציע כל סוג טיפול במוצרי הדואר שלכם הנשלחים מהארץ לחוץ לארץ.

מהי בלדרות בינלאומית?

מגוון המחירים של משלוחים בינלאומיים הוא משתלם מאד והשירות קיים בפריסה לכל יעד ברחבי העולם, ישנה אפשרות הנקראת בלדרות בינלאומית מדובר בעצם בשירות משלוחים והובלות של דואר אשר עובר מדלת לדלת ומעביר מעטפות, חבילות, ומוצרים אשר משקלם נמוך.משלוחי אקספרס אלו הם המשלוחים המהירים ביותר שקיימים, וזאת תחת אחריות לזמני המסירה , בלדרות בינלאומית מאפשרת העברת משלוח בינלאומי בדרך המהירה ביותר וכל זאת תחת מעקב שאכן המשלוח מגיע אל היעד המבוקש.אך כמובן שיש לקחת בחשבון שמחיר בלדרות בינלאומית הוא מחיר שונה ממשלוח רגיל, אך אין ספק שישנם פעמים שרצוי להשקיע סכום כספי גדול יותר עבור הבלדרות בינלאומית אך לקבל את השירות המהיר והבטיחותי והטוב שקיים.

משלוחים בינלאומיים מהארץ לחו"ל

כיום לאור כל השירותים החדשניים והטכנולוגים של משלוחים בינלאומיים, המשלוח שלכם יהיה תחת מעקב ממוחשב ואישי שלכם, כך שכלקוחות תהיו מעודכנים בכל רגע ובכל שלב באשר למצבו של המשלוח בדרכו לחו"ל. בנוסף עם משלוחים בינלאומיים תוכלו לשלוח מגוון רב וגדול מאד של מוצרים ובטווח משקל רחב מאד. אתם יכולים לשלוח כמעט כל דבר עם משלוחים בינלאומיים- חומרים רטובים, יבשים וכל מוצר עדין, שביר, הקשור באוכל, בפריטים יקרי ערך מאד ועד למשלוח של כל חומר מסוכן או אף בעלי חיים, הטיפול בכל נושא הוא מקצועי ומסור לאורך כל הדרך. גם בתחום הסחר האלקטרוני ניתן יהיה להשתמש במגוון השירותים המקצועיים של משלוחים בינלאומיים, המיועדים לכל נושא עסקי או עבור כל לקוח עסקי או פרטי בכל תחום שהוא. כל מגוון השירותים המקצועיים כולל יתרונות רבים, כך שאף בעת מעבר דירה לחו"ל תוכלו לקחת עמכם בקלות רבה את הריהוט המגוון והאישי מביתכם, באמצעות משלוחים בקלות רבה ובמהירות גדולה דרך הים, ולא תצטרכו למהר למכור פריטים או להצטרך לקנות חדשים.

מעקב אחר המשלוח

כל החבילות מקבלות אישור אלקטרוני כהוכחה להגעת המשלוח בהצלחה, ליווי של מעקב ממוחשב וכן קבלת הנחות משמעותיות בכמויות גדולות של משלוחים או לכל המצטרפים למגוון המסלולים כמנויים. האחריות כי המשלוח שלך יגיע ליעדו ללא נזק יכלול גם מסגרת של מתן פיצויים כספיים בכל מקרה של נזק או אובדן המשלוח עקב כל סיבה שאינה בשליטת החברה. השירות המסור ניתן במסגרת של שירות הלקוחות המקצועי ביותר, זמין בכל עת ולכל מקרה של תקלה או עיכוב. זמן החלוקה נעשה במהירות רבה, בעבודה של כחמישה עד שבעה ימים לרוב היעדים בעולם.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *