שליחויות, דואר

כל מה שרציתם לדעת על שליחויות מהיום למחר

מה הוא שירות המשלוחים הכי משתלם, מה המינימום זמן ודרך מי כדאי לשלוח? בדקנו


שירות שליחויות מהיום למחר הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות ומהווה פתרון אידיאלי ומידי למי שחפץ במשהו עכשיו ומיד. בישראל, מבוצע סוג זה של שליחויות באופן תדיר אף יותר מבכל העולם המערבי, שכן ישראל היא מדינה קטנה ואין שום חלק בארץ ממנו או אליו לא ניתן להגיע בכמה שעות בודדות.

אז מה בעצם כולל שירות שליחויות מהיום למחר?

השירות כולל בראש ובראשונה ביצוע משלוח בהפרש של יום לכל חלקי הארץ. מרבית החברות ידרשו גם להחתים לקוחות עסקיים או פרטיים על גבי תעודת המשלוח על מנת שזה ישמש כהוכחה למסירה. במידה והמשלוח לא הגיע ליעדו, תפצה כמובן החברה את הלקוח.

מה המחיר של השירות?

שירות שליחויות מהיום למחר, הינו יקר יותר מאשר שירות משלוחים רגיל, וזאת בשל הזמן הקצוב שיש לבצע בו את המשלוח. בהתאמה, השירות גם זול יותר משליחויות מהיום להיום מאותה הסיבה בדיוק. פקטור נוסף אשר משפיע על המחיר הוא גודל החבילה, כאשר ככל שהחבילה אותה רוצים לשלוח הינה גדולה יותר – כך מחיר המשלוח יהיה גבוה יותר. פקטור מכריע נוסף אשר משפיע על מחיר המשלוח באופן משמעותי הוא גורם המרחק. ככל שהמרחק בין היישוב ממנו שולחים אל יישוב היעד יהיה גדול יותר, כך מחיר המשלוח יהיה יקר יותר. מבחינת המרחק, ניתן לסווג את המשלוחים לכמה סוגים: משלוח אשר נחשב לכזה "בעיר" יוגדר כמשלוח שיישוב המוצא שלו ויישוב המען שלו הינו זהה. משלוח אשר נחשב "באזור" הוא משלוח אשר יישוב המוצא שלו ויישוב היעד שלו נמצאים באותו אזור, כאשר אזור מוגדר לפי חלוקה של 6  אזורים בארץ. משלוח בינאזורי הוא כזה המבוצע בין יישובים הנמצאים באזורים סמוכים, ואילו משלוח בינעירוני הוא כזה המבוצע בין שני אזורים שאינם סמוכים.

למי מתאים שירות שליחויות מהיום למחר?

השירות יתאים הן ללקוחות עסקיים והן ללקוחות פרטיים אשר חפצים בדואר ישראל או בחברה פרטית שתשנע עבורם משלוח שלא סובל דיחוי. ראוי לציין, כי במידה ויש משלוח שהוא עדין, לרוב בגלל שהוא שביר, חברות השליחויות נוהגות בו בזהירות המתאימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *