חבילות לחו''ל

איך לחשב עלויות משלוח חבילות לחול?

מהי הדרך הנכונה, היעילה והמוכרת ביותר לשלוח חבילות לחו"ל? בדקנו

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר משתמשים בשירותי שילוח חבילות לחול. בין אם אלו בעלי עסקים אשר מקימים אתרי חנות וירטואלית ומוכרים את המוצרים שלהם גם ללקוחות מעבר לים, ובין אם אלו אנשים פרטיים אשר מוכרים מוצרים שונים בזירות מסחר אינטרנטיות כמו איביי וכדומה. לכן, היום השימוש בשירותי שילוח חבילות לחול הפך לנפוץ מאוד והעלויות של המשלוח הופכות לרלוונטיות יותר ויותר.

רבים אשר רוצים לתמחר משלוח חבילות לחול לא עושים זאת נכון. לעיתים הם מגלמים את עלויות השילוח במחיר המוצר, ולבסוף מגלים כי זה כלל לא היה משתלם להם, ולעיתים הם מתמחרים את עלויות המשלוח בנפרד, ובסכום גבוה יחסית, ואז מפסידים רוכשים פוטנציאליים רבים אשר נרתעים ממחיר המשלוח הגבוה.

אז איך לחשב באופן נכון את עלויות המשלוח של חבילות לחול ולהימנע מטעויות כאלו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

בחירת שיטת שילוח קבועה

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם עובדים לפי מחירון משלוחים נכון ומדויק, אל תאפשר לרוכשים לבחור בעצמם כל חברה משלוח. בחרו בעצמכם חברת משלוחים קבועה איתה תעבדו וכך תוכלו לעבוד באופן קבוע עם המחירון של החברה ותדעו כיצד לתמחר את המשלוחים בצורה נכונה.

רבים טועים וחושבים כי אין הבדלים כל כך גדולים בין המחירים של חברות המשלוחים השונות, אך בפועל יש הבדלים רבים בין החברות, ולעיתים הבדלים מהותיים מאוד.

לכן, לפני הכל בדקו את חברות השילוח השונות ובצעו ביניהן השוואה של השירות והמחירים בכדי לבחור חברה אחת איתה תעבדו באופן קבוע.

חבילות לחו''ל
חבילות לחו"ל

התאמת המחיר ליעד המשלוח

גם אם יש לכם כמה משלוחים לארצות הברית, לצורך הדוגמא, לא בטוח שלכולם מחיר השילוח יהיה זהה. יכול להיות מחיר שונה לחלוטין בין כמה חבילות לחול שאתם שולחים, בהתבסס על היעד המדויק אליו צריכה להגיע החבילה.

לכן, חשוב לעבוד לפי מחירון משלוחים הכולל מחיר מדויק לכל מדינה ולכל עיר, וכך תמנעו מהפתעות מיותרות ומחירים גבוהים ממה שציפיתם בעת המשלוח של החבילה, דבר שישפיע על המכירה שביצעתם ועל הרווח שלכם. ישנן חברות המציעות מחירים משתלמים מאוד על שילוח חבילות לחו"ל.

טיפ כללי למוכרים באתרי מסחר


המונח הנעה לפעולה מוכר מאוד בתחום השיווק והמכירה, הפירוש הפשוט הוא לגרום לקונה לבצעה פעולה, במקרה שלנו מכירה. משלוחים חינם הם דרך מצוינת להניע קונה למבצע קנייה. לכן הטיפ שלנו הוא, שכללו את מחיר המשלוח לחו"ל בתוך המחיר של המוצר וכך תציעו לקונים משלוח חינם. נסו אותנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *