שירות לקוחות GCX

מהיום ניתן להשיג את שירות הלקוחות של חברת GCX בכל פלטפורמה

מבלי לבזבז זמן על הקו, בזמינות גבוהה ובכל נושא שקשור לחבילה שהזמנתם. כשמדובר על שירות לקוחות GCX ממשיכה לספק ללקוחותיה את המענה האיכותי והמקיף ביותר. כך תוכלו לקבל תשובות לשאלה שלכם

כל תהליך קבלת חבילה או משלוח שלה, כרוך בתיאום בין גורמים רבים מרגע המסירה ועד להפצה אל המקבל. ריבוי התחנות והשלבים השונים שהחבילה עוברת בדרך, עשויים להעלות שאלות שונות הן אצל השולח והן אצל הנמען. החל מאפשרויות פיצול חבילה, דרך תשלום המיסים, דמי האחסנה, דמי הטיפול ושחרור החבילה, ועד לאופן הפעולה במקרה שבו החבילה מתעכבת מעבר למצופה. 

הכתובת בכל אחד מהמצבים הללו היא חברת השליחויות, ולכן חשוב לבחור בחברה שיכולה לספק מענה מהיר, יעיל ומקיף בכל פנייה. עבור חברת GCX שירות לקוחות מקצועי מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך השילוח. החברה משקיעה את מרב המשאבים על מנת לספק ללקוחותיה פתרון מהיר ומותאם אישית, ולכן ניתן ליצור איתה קשר בכל פלטפורמה. מכיוון שב-GCX מעוניינים לחסוך ללקוח זמן רב לא רק על ההמתנה למשלוח עצמו אלא גם על מענה לשאלות, לא תצטרכו לחייג ולהמתין דקות ארוכות על קו הטלפון. 

בעידן שבו הקדמה הטכנולוגית ניכרת גם בשירות הלקוחות, במקום טלפון GCX מציעה פלטפורמות נוחות, מתקדמות ויעילות הרבה יותר. כך שאם נחוצים לכם הכוונה, הסבר או פרטים בנוגע לחבילה, תוכלו להיעזר בשירות דיגיטלי פורץ דרך שהופך את המענה לנוח מתמיד. כזה שמאפשר לכם לקבל את התשובה לכל שאלה, מבלי להשתמש בנייד ולחכות לפתרון טלפוני.

שירות לקוחות GCX: כל הדרכים ליצור קשר

קיימות מספר דרכים באמצעותן תוכלו לקבל מחברת GCX שירות מתקדם, אמין ומקצועי. בחרו בדרך המועדפת עליכם, מבין הדרכים המוצעות להלן:

  • באמצעות משלוח פנייה באתר – מתוך רצון למקסם את המענה ולצמצם בזמן ההמתנה, במקום טלפון GCX מעניקה פתרונות שירות לקוחות איכותיים יותר. תוכלו להיכנס לאתר החברה, לפתוח פנייה באמצעות כפתור ה"צור קשר" ולקבל מענה מהיר מנציג מקצועי. הזינו את הפרטים הרלוונטיים ואת מספרו של שטר המטען, ונציג שירות לקוחות GCX יחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
  • באמצעות צ'אט דיגיטלי – אצל GCX שירות לקוחות מתחיל במענה מקיף לכל שאלה. זקוקים למידע על חבילות, מידע על תשלומים או מעקב אחרי משלוח? פתחו את חלון השיחה עם המערכת המתקדמת של GCX המבוססת בינה מלאכותית. המערכת יכולה לספק מידע או להעביר את פנייכתם לבדיקה וטיפול על ידי נציג שירות אנושי במידת הצורך. הצ'אט ממוקם בתחתית המסך בכל עמוד באתר.
  • באמצעות עמוד הפייסבוק – עבור GCX שירות לקוחות לא מסתיים רק באתר האינטרנט. אתם מוזמנים לגלוש אל עמוד הפייסבוק של החברה, ליצור קשר בהודעה פרטית ולקבל מענה לכל עניין.

ואגב, לפעמים לקוחות פשוט זקוקים למענה על השאלה "איפה החבילה שלי נמצאת כרגע". במקרה כזה אפילו אין צורך לפנות אל שירות הלקוחות, אלא להיכנס אל מעקב המשלוחים, להזין את הפרטים המלאים ולקבל את כל המידע שנחוץ לכם. 

ב-GCX מבינים עד כמה החבילה ששלחתם או הזמנתם חשובה לכם, ולכן עושים הכול כדי שתקבלו אותה במהירות האפשרית. בתור חברת הבלדרות הישראלית הגדולה בארץ, GCX מתמחה בהעברת משלוחים בבטיחות ובמהירות, ומעניקה ללקוחותיה את המידע המלא לאורך כל שלב בתחנה. אם יש לכם שאלה או הערה, תמיד נשמח לשמוע מכם. אתם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות בכל אחת מהדרכים שצוינו, ולקבל תשובות מהירות ומקצועיות בכל נושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *